قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اجاره ماشین عروس | درباره (کرایه ماشین عروس) چه باید بدانید؟

 ماشین عروس 0 نظـــربه روز رسانی در: ژوئن 9, 2018 تعداد بازدید: 843

اجاره ماشین عروس | درباره (کرایه ماشین عروس) چه باید بدانید؟

 [تعداد: 12    میانگین: 2.5/5]

بسیاری از عروس خانم ها در دوران تجرد، درباره ی تک تک بخش های عروسی شان رویابافی می کنند، رویاهایی که بسیار بعید است به تحقق بپیوندند. چرا که از عالم خیال تا دنیای واقعیت فاصله ی بسیاری وجود دارد. و همیشه شرایط آن طور که ما می خواهیم پیش نمی رود.


رویای ماشین عروس زیبا و تزئین شده، یکی از آن فانتزی هایی است که اغلب ما در دوران نوجوانی به آن فکر کرده ایم. در حالی که بسیاری از اوقات نه تنها از جدیدترین مدل های ماشین عروس خبری نیست، که حتی احتمال دارد، آقای داماد اصلا ماشین نداشته باشد!


برای اینکه خودتان را برای هر شرایطی آماده کنید، بهتر است مقاله را تا پایان دنبال کنید. در این مقاله مطالب جالبی درباره ی کرایه ی ماشین عروس یا وسایل حمل و نقل دیگر، صحبت به میان آمده است که مطالعه ی آن برای عروس خانم ها و آقا داماد ها خالی از لطف نیست.


اگر آقای داماد ماشین نداشت…..

در این آشفته بازار اقتصادی نمی توان توقع داشت که همه ی پسران در شرف ازدواج، دارای وضعیت مالی مناسب بوده و خانه و ماشین شخصی داشته باشند. همچنین این احتمال نیز وجود دارد، که آقای داماد در شرف ازدواج، به فکر تامین مسکن بوده و لاجرم خودروی شخصی اش را برای تامین مسکن فروخته باشد.


در این شرایط راحت ترین راه برای حل مشکل ماشین عروس، کمک گرفتن از اطرافیان عروس یا داماد است. یکی از اقوام نزدیک که می تواند خودروی شخصی اش را در اختیار عروس و داماد قرار دهد. اما اگر از آن دست افرادی هستید که ترجیح می دهید از خودروی نزدیکان استفاده نکنید، و ماشین عروسی تان بکر و بی نظیر باشد، می توانید به موسسه های کرایه ی ماشین سری بزنید.


جایی که بهترین و لوکس ترین خودروهای جهان را برای روز عروسی تان کرایه می دهند. اجاره ماشین عروس در تهران  این خودروهای لوکس یا کلاسیک قیمت بسیار بالایی دارند و طبیعی است که هزینه ی کرایه ی این نوع خودروها هم بالا باشد.


چه نوع ماشینی ؟ مدرن یا کلاسیک؟

بعضی از افراد طرفدار ماشین های لوکس هستند، نظیر پورشه، بنز، لکسوس، BMW ، مازاراتی و…. برخی افراد هم ماشین های کلاسیک و قدیمی را ترجیح می دهند. بر خلاف تصور عموم، قیمت ماشین های قدیمی گاهی حتی بالاتر از خودرو های لوکس امروزی است.


قیمت کرایه ی ماشین هایی نظیر بنز و BMW از شبی 500-600 تومان آغاز می شود و نسبت به کیفیت کار و ساعت هایی که باید از آن استفاده کنید، افزایش می یابد. این قیمت در ماشینی نظیر بنز  S 500 به بالای یک میلیون و سیصد نیز می رسد. این درحالی است که برخی از خودرو ها اصلا بدون راننده کرایه داده نمی شوند.


شرایط اجاره ی ماشین عروسی:

جالب است بدانید که:

-نرخ های اعلام شده برای اغلب ماشین ها برای 16 ساعت در طول روز محاسبه می شوند.

-مدت این معامله نهایتا تا 12 شب است و بعد از 12 شب هزینه ی اضافه اخذ خواهد شد.

-اگر از محدوده ی شهر خارج شوید، هزینه ای معدل 50 هزارتومان روی کرایه ی خودرو افزوده می شود.

-هزینه ی بنزین خودرو بر عهده ی آقای داماد است.

-اگر ماشین را بدون راننده در اختیار بگیرید، باید معادل قیمت خودرو چک تضمینی نزد موسسه به امانت بگذارید. – اگر خودرو را با راننده تحویل بگیرید، نیازی به دادن چک تضمین وجود ندارد.

در صورتی که ماشین را بدون راننده تحویل می گیرید نماینده ای از جانب شرکت در خودروی دیگری همراه شماست، تا زمانی که خودرو را به شرکت تحویل داده و چک خود را پس بگیرید.


چرا بهتر است از هاب شارژر استفاده بکنیم ؟

هاب شارژر تجهیزی هست مانند هاب usb  با این تفاوت که ماهیت کارایی پورت های آن متفاوت است. البته هاب شارژر هایی هستند که پورت های usb آنها قابلیت انتقال اطلاعات را نیز دارند و به عنوان هاب usb می توان از آنها استفاده کرد. در برخی مواقع این نوع هاب usb ها به همراه پورت های ویژه شارژر به صورت رومیزی طراحی می شوند. اما در طراحی هاب شارژر ها عمدتا سعی شده است که از فاکتور های پرتابل بودن استفاده شود. اندازه این هاب شارژر ها معمولا کوچک است و در دست به راحتی جا می شود. پورت های usb همه در یک سمت قرار میگیرند. آداپتور لازم برای تغییر ولتاژ و شدت جریان در داخل خود هاب شارژر طراحی شده است و فقط با یک کابل دو پین تامین برق می شود. عمده هاب شارژر ها مجهز به کلید روشن و خاموش هستند. بدنه پلاستیکی ضد حریق و نسوز است ، روکش لاستیکی برای سور نخوردن و از همه مهم تر تکنولوژی هایی که در پورت های usb تعبیه می شوند از جمله فاکتور های مهمیست که در مدل های باکیفیت مورد توجه قرار میگیرد.


چطور می توان به هاب شارژر ها اعتماد کرد ؟

در هاب شارژر ها هر پورت معمولا بین 1 تا 3 آمپر را با توجه به نیاز هر دستگاه القا میکند. ولتاژ هاب شارژرها معمولا 5 ولت است، البته مدل  9 ولت هم در بازار وجود دارد که برای شارژ GPS و بعضی تبلت ها استفاده می شود. اکثر این هاب شارژر ها دارای استاندارد RoHS , CE , FCC  می باشند، البته به برند آن بستگی دارد. محافظت از اتصال کوتاه ، دمای بالا ، ولتاژ زیاد و ... از جمله امکاناتی هست که معمولا در این تجهیز تعبیه می شود، البته باز هم به برند و کیفیت هاب شارژر خیلی بستگی دارد.


آیا از هاب  usb  هم می توان به عنوان شارژ استفاده کرد ؟

در پورت های هاب یو اس بی ، طبیعتا برق جریان دارد و با اتصال گوشی و تبلت به هاب usb دستگاه خود را شارژ کرد. پورت های هاب usb برای انتقال اطلاعات طراحی شده اند و نمی توانند انتظار شارژ سریع و شارژ هوشمند را از آنها داشت. ضمن اینکه جریان برق ورودی این هاب ها برای فلش و هارد و ... طراحی شده است و نمی تواند دقیقا شارژ مورد نیاز هر دستگاهی را ارائه دهد. استفاده از بعضی هاب usb هایی که تامین برق ندارند، خطر بیشتری برای شارژ گوشی و تبلت ایجاد می کنند، چون هاب usb مجبور است از برق لپ تاپ یا منبع تغذیه کامپیوتر تامین انرژی کند. اگر میزان جریان بیشتری از دستگاه کشیده شود ممکن هست به قطعات داخل لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی آسیب برساند. بعلاوه هاب های usb  تکنولوژی های حفاظت اتصال کوتاه و جریان برق و ولتاژ زیاد را ندارند.


شارژ هوشمند و شارژ سریع

دو تا از مهمترین امکاناتی که معمولا در پورت های usb هاب شارژرها استفاده می شود، شارژ هوشمند و شارژ سریع می باشد.


تکنولوژی Qualcom  برجسته ترین تکنولوژی است که می توان برای شارژرهای هوشمند و سریع در نظر گرفت. وقتی که گوشی یا تبلت در کمترین زمان ، بالاترین مقدار شارژ استاندارد را دریافت کند احساس لذت از بهره مندی از تکنولوژی ایجاد میشود. در این تکنولوژی آسیبی به دستگاه نمی رسد و  طول عمر باطری گوشی و تبلت نیز بیشتر هم می شود. در شارژ هوشمند معمولا قطع کن برق بعد از اتمام فرایند شارژدهی وجود دارد.


معمولا از این دستگاه ها می توان به صورت 24 ساعته استفاده کرد. در مهمانی ، مسافرت ، در محل کار و مکان های شلوغ از این قبیل نیاز بیشتری برای استفاده از این ایستگاه شارژ هوشمند و سریع حس می شود.


منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/ac-hub-charger/

پایه خنک کننده تسکو مدل TCLP 3102

پایه خنک کننده یا کول پد «TCLP 3102» محصولی از شرکت «تسکو» است که می‌تواند به خوبی می‌تواند اقدام به کاهش دمای لپ‌تاپ کند. این کول پد به درگاه USB لپ تاپ متصل می‌شود و دارای دو فن 125 میلی‌متری و 2فن 80 میلی‌تری است. وجود این چهار فن در این کول پد باعث ایجاد جریان هوای خنک و خروج راحت‌تر هوای گرم لپ تاپ می‌کند. با توجه به ابعاد TCLP 3102، این کول پد می‌تواند لپ‌تاپ‌های تا سایز 17 اینچ را پشتیبانی کند. سرعت چرخش در فن‌های TCLP 3102 برابر با 1500 دور بر دقیقه است. شرکت تسکو برای زیبایی بیشتر 8 عدد نشان‌گر LED روی این کول پد تعبیه کرده است. برای جبران درگاه USB لپ تاپ اشغال شده برای اتصال این کول پد، شرکت تسکو دو پورت USB روی آن قرار داده است. جنس کول پد تسکو مدل TCLP 3102 ترکیبی از فلز و پلاستیک است که این موضوع باعث مقاوم آن‌در برابر ضربات است. کول پد TCLP 3102 انرژی مورد نیاز خود را از طریق درگاه USB لپ تاپ تامین می‌کند.


منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/coolpad/

ساعت هوشمند وی سریز مدل A1

ساعت هوشمند «وی سریز» مدل «A1» نسل جدیدی از ساعت های هوشمند بوده که نیاز شما را به عنوان یک تلفن همراه مچی بر‌طرف می‌کند. ساعت هوشمند «A1» قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت‌حافظه «تا 32 گیگابایت» را داراست. نکته خیره‌کننده «A1» میکروفون‌ و بلندگو تعبیه شده در‌قسمت بالا‌و‌پایین ساعت بوده که امکان برقراری تماس (با‌ اتصال بلوتوث و هم سیم‌کارت مجزا) بدون نیاز به لوازم جانبی را‌ به شما می‌دهد. قابلیت ارسال پیامک و دریافت اعلانت شبکه‌های اجتماعی، ایمیل (تنها بر‌روی سیستم عامل اندروید)، قدم‌شمار، زنگ‌ هشدار، سنسور‌ضد‌سرقت و‌... از‌ ویژگی‌ها‌ی حایز اهمیت «A1» است. البته این بدین معنی نیست که «A1» قابلیت اتصال به سیستم عامل ها‌ی IOS را ندارد بلکه با اتصال به این سیستم عامل تنها امکان بر‌قراری تماس و مشاهده مخاطبین دردسترس است. نکته مثبت دیگر مدل A1 صفحه نمایش بسیار باکیفیت آن بوده که محبوبیت آن را دو‌چندان میکند. امکان تغییر صفحات ساعت اصلی هم قابلیت جذابی است که می‌تواند برای طرفداران این گجت جالب باشد. در‌مجموع ساعت هوشمند A1 می‌تواند نقش یک تلفن همراه مچی برای شما ایفا کند و کار‌های روزمره شمارا جذاب‌تر و آسان تر کند


منبع:

https://elobel.com/smart-watch/

فلش مموری وینسیک مدل Vpen ظرفیت 16 گیگابایت

با توجه به استقبال گسترده مشتریان در جهت انتخاب فلش مموری به عنوان ماندگارترین و پرکاربردترین هدیه ، برند وینسیک اقدام به تهیه و توزیع فلش مموری خودکاری با ساختاری متفاوت و جالب نموده است. ظرفیت داخلی فلش مموری خودکاری 16 گیگ بوده و دارای سرعت بالا جهت انتقال اطلاعات و وزن کم می باشد. ابعاد این فلش مموری به اندازه یک روان نویس معمولی است بنابراین شما می توانید همیشه آن را به همراه داشته باشید و از آن به عنوان خودکار برای نوشتن نیز استفاده نمایید. علاوه بر ویژگی های ذکر شده بر روی بدنه فلش مموری دو دکمه تعبیه شده است که باعث منحصربفرد شدن طراحی این مدل فلش مموری شده است. بنابراین با فشار دادن یکی از دکمه ها چراغ سفید رنگ روشن می شود و با فشار مجدد همان دکمه چراغ آبی رنگ ( جهت تشخیص اصالت اسکناس ) مشاهده می گردد و با فشار دکمه دوم لیزر موجود بر روی خودکار فعال می شود که می توانید در کنفرانس ها و سمینارها و موارد دیگر از آن استفاده نمایید. همچنین در قسمت بالای خودکار یک قطعه پلاستیکی تاچ دار تعبیه شده که این امکان را به شما می دهد به عنوان قلم تاچ روی تمامی گوشی های موبایل و تبلت از آن بهره ببرید. بنابراین شما می توانید با تهیه فلش مموری خودکاری با یک تیر شش نشان بزنید و علاوه بر استفاده به عنوان فلش مموری از قابلیت خودکار، لیزر, چراغ قوه, لامپ تشخیص اسکناس و قلم تاچ موجود بر روی این فلش مموری نیز سود ببرید.

منبع: