قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اخبار تکنولوژی

تبلت FlexPai یک محصول 7.8 اینچی است که کاربر می‌تواند با تا کردن ، آن را به یک محصول  4 اینچی تبدیل کنند و به راحتی مانند یک گوشی جمع‌وجور در جیب خود قرار دهد.

 

این محصول از صفحه نمایش AMOLED بهره می‌برد و به لطف این فناوری ضخامت کلی آن تنها 7.6 میلی‌متر است.

 

FlexPai از یک دوربین دوگانه با کیفیت 16 و 20 مگاپیکسلی از نوع تله‌فوتو بهره می‌برد که کاربر می‌تواند با تا کردن دستگاه، ازاین دوربین برای عکس‌های سلفی نیزاستفاده کند.

 

پردازنده این تبلت ازنوع snapdragon 8150 است که با حافظه رم 6 و یا 8 گیگابایت (با انتخاب کاربرتعیین می‌شود) به دست مشتری می‌رسد .میزان ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی این محصول نیز 128 و یا 512 گیگابایت است.

 

این تبلت جذاب از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با اتصال دستگاه به برق مستقیم،آن را دریک‌ساعت به میزان 80 درصد شارژ کنند.

 

قیمت پایه این دستگاه 1300 دلار است که این عدد باتوجه به میزان حافظه رم و ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات ، قابل افزایش است.

به گزارش ایسنا، شرکت اپل در جریان برگزاری رویداد رونمایی از محصولات جدیدی اعم از مک بوک پرو و مک بوک ایر ۲۰۱۸ به تشریح قابلیت های این محصولات و امکاناتی که به واسطه بکارگیری تراشه‌های امنیتی موسوم به T۲ در آنها بوجود آمده است، ادعا کرده است که شنود و جاسوسی از اطلاعات رد و بدل شده کاربران از طریق میکروفون‌های این لپ تاپ های جدید بدین ترتیب غیرممکن شده است. چراکه این تراشه‌های امنیتی از حافظه داخلی، داده های مربوط به اثر انگشت کاربران و قسمت های دیگر این لپ تاپ ها به خوبی حفاظت می کند و به هکرها و مجرمان سایبری که قصد دارند بدون اجازه کاربران به اطلاعات آنها دسترسی و نفوذ پیدا کنند، امکان جاسوسی و شنود مکالمات را نخواهد داد.

 

این تراشه امنیتی به قابلیتی مجهز است که میکروفون دستگاه را در مواقع لزوم از لحاظ سخت‌افزاری قطع می کند و این بدان معناست پس از بستن و خاموش کردن دستگاه، ارتباط میکروفون با سایر قسمت‌های لپ‌تاپ از لحاظ فیزیکی نیز قطع می‌شود.

 

بر اساس گزارش وب سایت The Verge، اپل در این خصوص این چنین می‌گوید: وقتی ارتباط میان میکروفون با سایر بخش‌ها به صورت سخت افزاری قطع می شود، دیگر هیچ یک از نرم افزارها قادر نخواهند بود با میکروفون لپ تاپ ارتباط برقرار کنند و این امر امکان شنود مکالمات و جاسوسی از کاربران را به صفر می‌رساند.

 

البته لازم به ذکر است که همواره یکی از جنجالی‌ترین موضوعاتی که کاربران و کارشناسان را نگران کرده است، دوربین لپ‌تاپ است که ممکن است این امکان را به هکرها بدهد که بدون اجازه آنها از زندگی روزمره و مکالماتشان فیلم و عکس‌برداری کرده و به عبارتی دیگر جاسوسی کند.

 

با اینکه اپل درباره امکان قطع دسترسی هکرها به دوربین از طریق این تراشه امنیتی چیزی نگفته است، اما بسیاری از کاربران امیدوارند که در آینده‌ای نزدیک تراشه‌های امنیتی جدیدی در دستگاه‌های الکترونیکی بکار گرفته شود تا دسترسی به دوربین نیز همچون میکروفون به صورت سخت‌افزاری قطع و مسدود شود.

اما نکته مهم این است که برخی از اولین نتایج جستجوی به نمایش درآمده توسط جستجوگر بینگ، سایت هایی حاوی بدافزار هستند. علت این است که از ماه ها قبل آگهی هایی برای بارگذاری مرورگر کروم در صدر نتایج جستجوی این موضوع در موتورجستجوی بینگ نمایش داده می شود که به سایت های آلوده لینک داده می شوند.

 

یکی از این سایت های آلوده GoogleOnline۲۰۱۸.com است که شباهت زیادی به صفحه بارگذاری مرورگر کروم که توسط خود گوگل طراحی شده، دارد. زمانی که کاربران برای بارگذاری فایل ChromeSetup.exe بر روی آن کلیک کنند در عمل یک بدافزار سارق اطلاعات خصوصی را بر روی رایانه خود نصب می کنند.

 

گفتنی است که این مشکل تنها مربوط به مرورگر بینگ است و اگر از مرورگر فایرفاکس برای بارگذاری کروم استفاده شود، این مرورگر سایت های آلوده ای از این دست را شناسایی کرده و به کاربر هشدار می دهد. مایکروسافت به تازگی و بعد از اعتراضات مکرر کاربران سرانجام لینک به این وب سایت آلوده را از جستجوگر بینگ حذف کرده است.

به گزارش ایسنا، شیائومی که یکی از برندهای نوپا و نوظهور در عرضه تولید موبایل و محصولات فناوری به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده است که دارندگان گوشی‌های این شرکت قادر خواهند بود با سوژه‌های عکس گوناگون در مسابقه و چالش عکاسی شیائومی شرکت کرده و برای کسب جایزه ۱۰ هزار دلاری آن با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 


وردپرس بر روی بیش از یک چهارم اینترنت حکومت می‎­کند.

بله، بیش از یک چهارم وب ­سایت­ ها بر روی آن ساخته شده­ اند. هنگامی که پای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به میان می­آید،اشتباهات سئو در وردپرس ،وردپرس یکی از بهترین پلتفرم‌­ها است. فلذا اگر به فکر ساخت یک وب­سایت هستید و از همان آغاز SEO را هم مد نظر دارید، به شکیبیدن زیاد سراغ وردپرس خواهید رفت. اما اصلا فکرش را نکنید که چنین کاری خیلی هم آسان است.

از این ۱۰ اشتباهSEO  در وردپرس دوری کنید تا خودتان را در صفحه نتایج موتور جستجو ببینید.


۱. زمان محلی خودتان را تنظیم نمی‎­کنید

هر وقت که شما یک وب سایت جدید با وردپرس ایجاد می کنید، یگانه از گزینه های نادیده گرفته شده، انتخاب زمان محلی­تان در قسمت تنظیمات>  همگانی است.


مثلا فرض کنید که سایت خویش را تنظیم کرده­اید که در یک سررسید مشخص نوشته ­های­تان را منتشر کند، اما وقتی بفهمید نوشته­ هایتان در زمان برنامه ریزی شده منتشر نشده است، برای­تان شوکه­ کننده خواهد بود. اگر زمان محلی­تان را درست تنظیم نکنید، ممکن است چنین اتفاقی برای شما بیافتد، پس برای اطمینان از اینکه وبلاگ­تان درونمایه را به موقع تولید می کند، حواستان باشد که این تنظیم را انجام دهید.


۲. اهداف­تان را در ­گوگل آنالیتیکس تنظیم نمی‎­کنید

با ارزیابی نتایج می­توان فهمید که آیا SEO شما کامیاب بوده یا شکست خورده است. شما می توانید شدامد ارگانیک (طبیعی) تان را به ۱۰ میلیون بازدید از صفحه در ماه افزایش دهید، ولی اگر این بازدیدکنندگان محصولات شما را خریداری نکنند، در سرویس تان سرمایه گذاری نکنند یا فراخوانهایی که برای­تان پول ساز هستند را اجرا نکنند، به درد راز خواهید افتاد. هر گاه کسی فراخوانی را اجرا کرد که منجر به درآمدزایی شما شد، مثل ملحق شدن به یک فهرست ایمیل یا تبدیل شدن به یک مشتری، آنها را به صفحه شادباش- شاباش (یک لندینگ پیج برای این شغل بسازید) هدایت کنید. سپس می­توانید از اهداف گوگل آنالیتیکس برای اندازه گیری شمار افرادی که در این صفحات فرود آمده اند و همچنین تعداد بازدیدکنندگان که از جستجوی ارگانیک می­ آیند، استفاده کنید.



جایزه مقام نخست این رقابت و چالش عکاسی ۱۰ هزار دلار بوده و علاقمندان باید عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی‌های شیائومی را حداکثر تا تاریخ ۲۲ نوامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی جهت شرکت در این مسابقه ارسال کنند تا این تصاویر به داوری و قضاوت قرار بگیرد و برندگان آن نیز مشخص شوند.  

 

دومین نفر در این چالش عکس ۲ هزار دلار و سومین نفر نیز ۵۰۰ دلار برنده خواهد شد.

 

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت gizmochina، کاربران قادر خواهند بود تصاویر و عکس‌های گرفته شده خود را با شرایط بخصوصی برای شیائومی ارسال کنند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دسته بندی‌های مختلف نظیر پرتره، چشم‌انداز طبیعی و تصاویر خیالی اشاره کرد.  لازم به ذکر است که حجم فایل و عکس‌های ارسالی به شیائومی نباید بیشتر از ۱۰ مگابایت و کمتر از ۳۰۰ کیلوبایت باشد.

 

گفته می‌شود این مسابقه در بسیاری از کشورهای جهان بخصوص چین از استقبال بی نظیر و کم‌سابقه‌ای برخوردار شده است به گونه‌ای که خیل عظیمی از کاربران تاکنون برای کسب جایزه ۱۰ هزار دلاری تلاش کرده و تصاویر خود را برای این شرکت ارسال کرده‌اند.

 

بسیاری از برندهای تکنولوژی و سازنده موبایل در چین هر از گاهی با برگزاری مراسم و مسابقاتی این چنینی سعی می‌کنند کاربران و مشتریان بیشتری را به سمت و سوی خود جذب کنند و نشان بدهند که کیفیت دوربین‌های بکار رفته در گوشی هایشان بسیار بالاست.

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، اپل مشکل سلفی هایی که بیش از اندازه خوب به نظر می رسند را برطرف کرده است. همچنین به نظر می رسد این شرکت به وجود باگی در دوربین موبایل های جدید خود اعتراف کرده است.

 

 کاربران آیفون ایکس اس شکایت داشتند که عکسی که دوربین جلویی این دستگاه ثبت می کند، به نظر می رسد ادیت شده باشد.

 

این مشکل در آیفون ایک اس مکس نیز وجود داشت. اکنون اپل اعتراف کرده آپدیت آتی iOS این مشکل را برطرف می کند. اپل در مصاحبه با وب سایت ورج گفت: iOS۱۲.۱ باگی را در دوربین های هوشمند HDR برطرف می کند که سبب می شد تصاویر ادیت شده به نظر بیایند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق ببخشد و تحولات قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

 

حالا به تازگی سامسونگ اعلام کرده است که در نظر دارد یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر از نوع AMOLED را به بازارهای تکنولوژی معرفی و عرضه کند.

 

بر اساس گزارش وب سایت the verge، سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که به منظور جلب نظر کاربران و مشتریان تصمیم گرفته است نمایشگرهای تاشو و منعطف را از گوشی‌های هوشمند به دنیای لپ تاپ ها نیز بیاورد و بدین منظور مدتهاست که بر روی طراحی و توسعه چنین محصولی وقت گذاشته و کار می‌کند.

 

لی مین چئول، قائم‌مقام بازاریابی بخش رایانه سامسونگ روز گذشته در این خصوص خاطرنشان کرد که ساخت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو، نشان دهنده تلاش مداوم و بی‌وقفه این شرکت کره‌ای برای نوآوری در صنعت ساخت رایانه و لپ‌تاپ است و در همین راستا نیز با شرکت‌های سازنده صفحه نمایش متعددی مذاکره و همکاری کرده است.

 

وی در ادامه سخنانش گفت این محصول علاوه بر باز و بسته شدن متداول لپ‌تاپ‌ها، تجربه لذت‌بخش و شگفت‌انگیزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزایای لپ‌تاپ‌های با نمایشگر انعطاف‌پذیر حمل راحت و کوچکتر شدن اندازه آنهاست.

 

البته سامسونگ تنها شرکت تکنولوژی نیست که کار بر روی توسعه لپ‌تاپ‌های با نمایشگر تاشو را شروع کرده بلکه لنوو نیز اخیرا اعلام کرده بود قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به توسعه و تولید چنین محصول مشابهی بپردازد.

 

خودرو اینفینیتی

شرکت خودرو سازی اینفینیتی گرد از قدیمی ترین و دوست داشتنی ترین کمپانی های سازنده اتومبیل در کشور ژاپن است که نخستین بار در سال 1989 میلادی تاسیس گشت.  این شرکت در ساخت اینفینیتی QX 80 و فرآوری اتومبیل های SUV زیاد پرقدرت با آیرودینامیک ویژه این شرکت، محبوب است که می نا به اینفینیتی FX50S ، اینفینیتی QX56 و... اشاره کرد که به همگی بازارهای عالم عرضه شده اند.


اما در دنیای امروزه دیگر خودرو های بنزینی و آلوده کننده هوا اهمیت آنچنانی ندارند و میل طراحی و تولید خودرو ها به سمت موتورهای برقی هدایت شده است و از این رو شمار زیادی از کمپانی های خودرو سازی دانشمند برای آنکه بتوانند در این مقوله قدرت شرکت خود را در طی سنه های آینده پرتو دهند، از یک سری خودرو با عنوان سوپر اتومبیل های مفهومی و کاملا برقی رونمایی می کنند که حدودا بیش از 90% شرکت های پرکار در این گویه کامیاب به رونمایی از خودرو های مفهومی و از آن سال های آینده خود شده اند.


اینفینیتی QX Inspiration


موسسه ی کرایه خودور ایرانی رنت در شرکت اینفینیتی نیز در میانی از مهم ترین کمپانی های شناسایی کننده اتومبیل های مفهومی بوده است که در نمایشگاه دیترویت خودرو منحصر بفرد و ویژه خود را با اسم " QX Inspiration " رونمایی ساخت.




آیرودینامک ویژه و طراحی شده این اتومبیل کاملا الکتریکی نقطه مثبت این اتومبیل است که به شدت توانست در طی چندین ساعت با پیشباز و نظرات متفاوتی از جانب علاقمندان تکنولوژی مقابل شود. درب های این اتومبیل امثال درب های خودرو های رولزرویس از تو به بیرون مفتوح می شوند.




همچنین یکتا سایر از مهم ترین خاصیت های این خودرو کابین فضایی آن می باشد که راننده می تواند تنها با فشردن چند کلیک به خودرو فرمان جابجایی را دهد و خودرو با پروا به شمار سنسورهای قرار گرفته درونش می تواند بصورت اتومات حرکت کند.

اخبار خودرو

از جلوه های آن می تاب به چراغ های جلو و عقب LED تیره  قشنگ و روکش کرومی طایفه روی قاب  ها و جلو پنجره و  دریچه های هوای کناری، ریل سقف، ستون A، دستگیره های در، قاب پلاک و قاب آینه های کناری از این مدل متمایز می شود. در وب سایت ایرانی رنت مکمل بسته ارتقایی این اتومبیل گردآور ابهت از رینگ های آلیاژی ۲۲ اینچی کرومی تیره هستند. علاوه بر گزینش رنگ اصلی واستاندارد این خودرو در رنگهایی که Infiniti شامل سه رنگ پلاتینیوم و مشکی و سفید عرضه می شود.اینفینیتی QX80 با سه رنگ اضافی ویژه این مدل یعنی مشکی  و بادامی و برنز هم تحویل مشتری می شود.این اتومبیل از موتور ۵٫۶ لیتری V8 استاندارد با نیرو ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متر بهره می برد. این موتور به گیربکس اتوماتیک هفت سرعته متصل است که قدرت را به هر چهار چرخ انتقال می دهد .

[review]

قیمت اتومبیل اینفینیتی  QX 80 مدل ۲۰۱۵

اینفینیتی  QX80 5.6L 7s Luxury 2015  بها در امارات   ۳۰۹,۰۰۰     درهم

اینفینیتی    QX80 5.6L 8s Base 2015   بها  در امارات   ۲۷۹,۰۰۰      درهم

 اینفینیتی  QX80 5.6L 8s Luxury 2015  قیمت  در امارات   ۳۱۵,۰۰۰     درهم

مشخصات فنی  و موتوری اتومبیل اینفینیتی  QX 80 مدل ۲۰۱۵

حجم موتور :۵٫۶

تعداد سیلندر :  ۸  سیلندر

حداکثر سرعت :۲۰۰

شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر/ساعت (ثانیه) ۷٫۳

مصرف سوخت (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۱۴٫۱

ظرفیت باک : ۱۰۰

اسب بخار : ۴۰۰

گشتاور : ۵۶۰

ابعاد و وزن خودرو  اینفینیتی  QX 80 مدل  ۲۰۱۵

طول (متر)۵٫۲۹۰

عرض (متر)۲٫۰۳۰

ارتفاع (متر)۱٫۹۲۵

فاصله دو محور (متر)۳٫۰۷۵

ظرفیت صندوق (لیتر)۱۴۹۰

امکانات و آپشن های خودرو اینفینیتی QX 80 مدل  ۲۰۱۵

۱۰ ایربک

کنترل پایداری دینامیکی

BA (ترمز کمک)

ABS (سیستم ضد قفل ترمز

قدرتی EBD (توزیع نیروی ترمز الکترونیکی)

کنترل صوتی بر روی فرمان

اندازه صفحه نمایش اطلاعات : ۸٫۰″

سربار کنسول Sunglass دارنده

فشار باد تایر مهار صفحه نمایش

پارکینگ سنسور – جلو و عقب

قدرتی EBD (توزیع نیروی ترمز الکترونیکی)

قفل مرکزی

لوله اگزوز کروم

سرعت سنج

چراغ HID

 کنترل صوتی بر روی فرمان

صندلی های چرم

تنظیم صندلی – اتوماتیک

ضد دزدی زنگ

تعداد بلندگوهای ۱۱

اندازه چرخ ۲۱

چراغ Taillights

درب های برقی آینه

کروز مهار سوئیچ بر روی فرمان

AC کتابچه راهنمای کاربر

AC کنترلر

زون جلو و عقب

تنظیم شیب فرمان

عقب پنجره Defogger

بلوتوث

اسپویلر عقب

کروز کنترل

درب های برقی آینه

اینفینیتی

استفاده از ایده­‌های طراحی از استودیوهای طراحی فرمانروایی متحده، بریتانیا، چین و ژاپن


مدل مفهومی جدید اینفینیتی QX Sport Inspiration با طراحی جسورانه برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ در معرض دیدن جهانیان پیمان گرفت. این اتومبیل چشم‌اندازی از یک SUV میانه لوکس از نگرش اینفینیتی است.

کانسپت الهام بخش اینفینیتی QX Inspiration

اینفینیتی QX Sport پیوستگی مدل­‌هایی مثل Q30، QX30 و Q60 است که بسیار باره پیشباز قرار گرفتند. اینفینیتی QX Sport Inspiration نشانه می­‌دهد که چطور اینفینیتی یک‌بار دیگر توانست این رویکرد کامیاب را در کلاس SUV­های میانه به تصویر بکشد. این کلاس، یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های بازار خودروهای لوکس و به‌سرعت رو به پیشرفت است. این مدل مفهومی جدید وانگهی نمادی از طراحی و مهندسی برای مدل­‌های آینده اینفینیتی QX خواهد بود.


اینفینیتی QX Sport که به‌خوبی از فلسفه طراحی «ظرافت قدرتمند» این برند الهام گرفته است، طراحی بدنه جذاب و پرمعنایی داشته و خطوط بدنه عضلانی دارد. وانگهی نشانه­ هایی از سخیف طراحی اینفینیتی و مجموع‌ه­ای از جزئیات خلاقانه از سایر ویژگی­‌های این مدل مفهومی اینفینیتی است.


کابین جادار و زیبای این اتومبیل مطابق با نگاه اینفینیتی نسبت به راننده و سرنشینان در ساختار کابین است و خطوط روان و کیفیت بالا در مونتاژ از ویژگی­های آن هستند. ترکیب رنگ درون کابین که اکثراً از رنگ دورنگ با رگه­‌هایی پنهان از قهوه­‌ای صریح تشکیل شده، چشم‌نواز است و بهره‌گیری درست و حساب­ شده از خطوط، شکل­ها و بافت­ها ترکیب سازگاری را برپایی کرده است.


آقای رولند کروگر، مسئول اینفینیتی گفت: «اینفینیتی QX  Sport Inspiration یک اعلام قصد از جانب اینفینیتی است که فلسفه طراحی جسورانه و توانایی‌­های ما در بازار SUV­های میانه را به تصویر می­‌کشد.»

کانسپت الهام بخش اینفینیتی QX Inspirationکانسپت الهام بخش اینفینیتی QX Inspiration

آقای آلفونسو البایسا، مدیر بزرگتر طراحی اینفینیتی افزود: «QX Sport Inspiration بیانگر توانایی و آهنگ است؛ و البته ظرافت طراحی آن اثر می‌دهد که انحصاراً متعلق به اینفینیتی است. طر­احی بدنه آن سلیقه یک هنرمند را به‌سوی خود جذب می­کند. طراحی این خودرو از عقیده زیبایی‌ شناختی نسبت به آنچه در SUV­های لوکس سنتی دیده می‌شود، روان­‌تر و طبیعی­‌تر است.»


اینفینیتی به‌عنوان یک برند بین‌ المللی در ۳ قاره امکانات طراحی، مهندسی و تولید دارد.بیشتر در وب سایت ایرانی رنت مشابه تمام مدل­‌های تولیدی کنونی اینفینیتی، این کمپانی توانسته است برای QX Sport Inspiration گلچینی از فرهنگ­‌ها و الهامات را از استودیوهای طراحی در سرتاسر شبکه جهانی خویش در ژاپن، بریتانیا، چین و ایالات‌متحده استخراج کند.


درباره اینفینیتی:

دفتر مرکزی کمپانی اینفینیتی موتور در هنگ‌کنگ واقع شده است و در بیش از ۵۰ کشور جهان محصولات خود را به فروش می­‌رساند. برند اینفینیتی از سنه ۱۹۸۹ آغاز به پیشه کرد. طیف محصولات لوکس این کمپانی هم­‌اکنون در کارخانه‌هایی واقع در ژاپن، ایالات‌متحده، بریتانیا و چین ساخته می­‌شوند. اینفینیتی در ضمن هدف دارد تا سنه ۲۰۱۷ گستره تولید خویش را لغایت مکزیک گسترش دهد. استودیوهای طراحی اینفینیتی در اتسوگی‌ـ‌‌شی در تقرب یوکوهاما، لندن، سن‌دیگو و پکن واقع شده‌اند.


اینفینیتی در میانه مسیر شناسایی محصولات جدید با استراتژی تهاجمی است. این برند به خاطر طراحی جسورانه محصولاتش و فناوری­‌های خلاقانه «کمک‌ـ‌راننده» باره استقبال گسترده واقع شده است.