قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چگونه یک افزونه خوب سئو وردپرسی را برگزیدن کنیم؟

چگونه یک افزونه خوب سئو وردپرسی را برگزیدن کنیم؟

یک افزونه یا پلاگین سئو خوب برای وردپرس می بایست حائز ویژگی های پایین باشد:
کدنویسی صحیح و تمیز

یک افزونه خوب سئو می بایست دارای کدهای تمیزی بوده و عاری از جاوا اسکریپت و CSS های اضافه ای باشد که فقط مایه افزایش موعد بارگذاری می گردند. این مسئله موجب تضمین سرعت بالای افزونه شده و بارگذاری سایت را کند نمی کند. کدهای هر پلاگین بهتر است حائز کامنت هایی نیز باشد تا کارکرد هر تقدیر از کد را بتوان به سادگی فهمید. کدهای تمیز، پایه و بنیاد یک پلاگین خوب و کارامد وردپرسی است.
امکانات سئو فراوان

یک افزونه سئو خوب می بایست دارای چندین قابلیت سئو باشد الی شما را از نصب دیگر افزونه ها بی بیچارگی کند و برآیند اینکه تعداد افزونه های نصب شده در سایت تفریق یابد. افزونه های زیادی همانند افزونه 301 redirection هستی دارند که فقط یک پیشه مشخصی انجام می دهند. بهترین افزونه های سئو وردپرسی که در این مطلب معرفی شده اند، همگی حائز امکانات کثرت بوده و چندین شغل را انجام می دهند. نصب افزونه های زیاد در یک تارنما به هیچگونه پیشنهاد نمی شود، چرا که این کار مایه افزایش موعد بارگذاری سایت می گردد.
مستندات کامل

وجود مستندات برای افزونه ها کاملا ضروریست لغایت بتوان با تمام ویژگی های یک افزونه آشنا شد. این مستندات می تواند به شکل ویدئو یا متن هایی به اتفاق با عکس ها باشد که نحوه نصب، پیکربندی و به روز رسانی افزونه در آن تعلیم داده شود. بیشتر افزونه های سئو به اتفاق با یک کنترل پنل برای ادمین هستند و به شکل پیش فرض تمثال بندی شده اند. یک افزونه برتر سئو می بایست دارای توضیحات دقیقی برای روش عملکرد هر قسمت باشد و ترجیحا در مهار پنل نیز با استفاده از تولتیپ ها به توضیح مختصری از کارکرد گزینه ها بپردازد.
پشتیبانی خوب

یک پلاگین سئو خوب می بایست حائز تقسیم حمایت مشتری نکویی داشته باشد. پلاگین های سئو رایگان موجود در اندوختگاه وردپرس به اتفاق با حمایت مجانی در مجلس تبادل نظر خود هستند. پیش از نصب هر افزونه ای در وبسایت به تقسیم حمایت آن رفته و نگاهی به تکاپو کاربران و توسعه دهنده افزونه بیندازید. در ضمن با به کارگیری این سرنوشت پشتیبانی می طاقت به مشکلات موجود در پلاگین پی دستگیر و از طریق حل آنها نیز آگاه شد.
نقدهای مثبت و امتیاز بالا

تمام پلاگین های سئو وردپرس قابلیت کسب امتیاز و نقد از طرف کاربران را دارند و این مسئله می تواند راهنمای شما برای اخطار از ارزش نصب آن در سایت شما باشد. در باره پلاگین های رایگان سئو وردپرسی، این بخش می تواند شروع خوبی برای ارزیابی آن و احساس میزان خوشنودی کاربران متعلق به پلاگین باشد.
به روزرسانی های منظم

یک افزونه سئو وردپرسی همواره و به طور منظم می بایست از طرف گسترش دهنده آن به روز رسانی شود لغایت از دائم از سازگار بودن آن با پسینیان نسخه وردپرس مطمئن شد. نصب افزونه ای که به مدت زیادی به روزرسانی نشده است، سایت را مستعد هک شدن و برپایی دشوار عدم تطابق پذیری افزونه ها با یکدیگر و هسته اصلی وردپرس می کند. این مسئله در هنگام انتخاب بهترین افزونه سئو در وردپرس، به هیچگونه نبایست نادیده گرفته شود. تاریخچه به روز رسانی های افزونه را بررسی کرده و تاریخ آنها را چک کنید. در ضمن گونه به روز رسانی ها را نیز رسیدگی کرده الی اطلاعات بیشتری از حمایت آن کسب کنید.
تطابق پلاگین ها

پلاگین های سئو وردپرس می بایست با سایر پلاگین ها نیز تطابق داشته باشند. عدم پروا به این موضوع می تواند مایه مشکلات پرشمار در سایت شود و حتی آن را به کلی از شغل بیندازد. بخصوص پلاگین هایی که از کتابخانه های جاوا اسکریپت کاربرد می کنند، اغلب مایه برپایی چنین مشکلاتی می گردند.

ورود مجلس به بحث احیای کارت سوخت

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین در نشست امروز مشترک سه فراکسیون سیاسی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به محورهای جلسه مشترک امروز سه فراکسیون سیاسی مجلس با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس، اظهار داشت: تحولات منطقه ای و مسئله فلسطین و همچنین تحرکات برخی کشورها از جمله مباحثی بود که در نشست امروز به آن پرداخته شد.

وی احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین را از دیگر مباحث مطروحه در نشست امروز خواند و افزود: همچنین در ادامه جلسه اینکه مجلس در این شرایط فعلی باید چه اولویت هایی را در نظر بگیرد مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

همچنین غلامعلی جعفرزاده عضو هیدت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در این رابطه عنوان کرد: در این جلسه مشکلات کشور که امروز با آن مواجه هستیم همچون مسئله تحریم ها مورد بحث و همگرایی قرار گرفت.

وی افزود: برگزاری این نشست موجبات همگرایی بین قوا و نمایندگان را فراهم می‌کند چرا که در اینگونه نشست‌ها مباحثی مطرح می شود که امکان طرح آنها در جلسات غیرعلنی مجلس هم وجود ندارد.

منبع

مهم‌ترین قوانین برای تهیه جهیزیه عروس

ازدواج، جشن شروع یک زندگی دو نفره جدید است و تهیه جهیزیه عروس تنها بخشی از آن است. بخشی که هم هیجان انگیز است و باعث ذوق خانواده‌ها می‌شود و هم با توجه به شرایط اقتصادی فعلی باعث نگرانی در مورد هزینه‌ها خواهد شد.

وب‌سایت روزیاتو: ازدواج، جشن شروع یک زندگی دو نفره جدید است و تهیه جهیزیه عروس تنها بخشی از آن است. بخشی که هم هیجان انگیز است و باعث ذوق خانواده‌ها می‌شود و هم با توجه به شرایط اقتصادی فعلی باعث نگرانی در مورد هزینه‌ها خواهد شد.

در این مقاله با مهم‌ترین اصول تهیه جهیزیه عروس و بعضی توصیه‌های اقتصادی مربوط به آن آشنا خواهید شد.

از رسم و رسوم باخبر شوید

هر شهری و حتی بعضی از روستاهای یک شهر، قوانین متفاوتی برای تهیه جهیزیه عروس دارند؛ برای مثال در بعضی شهرهای ایران رسم است که خانواده عروس تمام اقلام جهیزیه را تهیه کند؛ در حالی که فرهنگ‌های دیگری هستند که تهیه فرش و سیستم صوتی و تصویری را بر عهده داماد می‌گذارند.

با اینکه هدف نهایی همه این رسوم خوشبختی عروس و داماد است؛ اما بهتر است برای اینکه بدانید باید چه چیزهایی را در لیست خریدتان بگذارید و چطور برنامه‌ریزی کنید، خیلی شفاف از خانواده عروس یا داماد درباره آداب و رسوم‌شان در تهیه جهیزیه سوال بپرسید.

اگر هم جزو دسته زوج‌هایی هستید که به رسوم کاری ندارند و دوست دارند زندگی‌شان را با هم بسازند که چه بهتر!

از اقلام بزرگ شروع کنید

بعد از اینکه از رسوم خانواده عروس و داماد مطلع شدید، وقت تهیه لیست می‌رسد. برای این کار باید بهتر است اول اقلام بزرگ را یادداشت کنید.

خریدهایی مثل یخچال و فریزر، سرویس خواب و سایر اقلام بزرگ را در اولویت قرار دهید و بعد سراغ اقلام کوچکتر مثل انواع میز های جلو مبلی و عسلی جدید، وسایل داخل کابینت و کشوها بروید و سعی کنید سراغ مدل‌های مدرن اما ساده باشید که از مد نمی‌افتند.

یکی از دلایل مهم شناسایی اقلام بزرگ این است که وقتی اول وسایل بزرگ را خریده باشید، می‌توانید خرید وسایل کوچکتر را از نظر رنگ و شکل با آن‌ها هماهنگ کنید. در غیر این صورت ممکن است ناهماهنگی پیش بیاید.

منبع

نامش با تاریخ سینمای ایران گره خورده است. بازیگری که با بازی در بیش از هفتاد فیلم سینمایی و تئاتر هنوز هم فاتح گیشه‌ها و قلب تماشاگران است و بسیاری به سینما می‌روند تا بازی او را ببینند.

روزنامه آرمان امروز - احسان انصاری: نامش با تاریخ سینمای ایران گره خورده است. بازیگری که با بازی در بیش از هفتاد فیلم سینمایی و تئاتر هنوز هم فاتح گیشه‌ها و قلب تماشاگران است و بسیاری به سینما می‌روند تا بازی او را ببینند.

چهره، صدا و زبان بدن منحصر به فردش از وی بازیگری ماندگار در سینمای ایران ساخته است.

سعید راد یکی از تأثیرگذارترین بازیگران تاریخ سینمای ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی است که همواره روی توانمندی‌های هنری‌اش تکیه داشته و هیچ گاه از مسیر مستقیم سینما و هنر به دام رابطه و باندبازی نیفتاده است.

به همین دلیل نیز بوده که حضوری مستمر و تأثیرگذار در تاریخ سینمای ایران داشته است. اما امروز او انتقادات جدی به وضعیت سینمای ایران دارد و معتقد است: «از سینمای هنری و فکری به ساده پسندی رسیده‌ایم».

او به واسطه یک هنرمند متعهد و مردمی سینمای امروز ایران را به بوته نقد می‌کشد و به صراحت عنوان می‌کند:«با این وضعیتی که سینمای ایران در پیش گرفته نباید منتظر موج نو در سینمای ایران بود».

«صحنه سینمای ایران از بزرگان خالی شده است. بسیاری به دلیل اینکه فضا را برای فعالیت و ایده پردازی خود فراهم نمی‌دیدند یا گوشه گیر شده‌اند یا عطای حضور در وطن را به لقایش بخشیده اند».

در ادامه متن گفت‌وگو با سعید راد را از نظر می‌گذرانید.

متاسفم؛ «قدرت» جای «تفکر» در سینما نشسته است

‌‌چرا هرچه از عمر تاریخ سینمای ایران گذشت کیفیت فیلم‌ها نزول پیدا کرد؟ چرا امروز جای خالی بزرگان سینما با فیلم‌های تأثیرگذار و جریان ساز احساس می‌شود؟

ورود به سینما نیازمند استعداد ذاتی است. این مسأله به خصوص درباره کارگردان‌ها و بازیگران صادق است.

امثال آقایان نادری، کیمیایی، تقوایی، بیضایی، مهرجویی، درویش و حاتمی‌کیا با توجه به استعداد ذاتی که داشتند توانستند در سینمای ایران دارای جایگاه شوند.

در یک دوره خاص این تفکر در سینمای ایران به وجود آمد که باید استعدادهای سینمایی را کشف کرد. بنده معنای این سخن را درک نمی‌کنم.

متأسفانه برخی بدون اینکه هیچ استعدادی در زمینه سینما داشته باشند وارد چرخه فیلمسازی شده اند و فیلم‌هایی را تولید می‌کنند که هیچ محتوایی ندارد.

این شرایط تنها درباره کارگردان‌ها وجود ندارد، بلکه وضعیت برخی بازیگران نیز به همین شکل است. در شرایط کنونی توازن سینمای ایران به هم خوره و هیچ چیز سرجای خود قرار ندارد.

‌‌این توازن از چه زمانی بهم خورد؟

این توازن در یک دهه اخیر بهم خورده است. دلیل این مسأله نیز این بود که در این مقطع زمانی تماشاگران برای تفریح خود به سینماگران جهت دادند.

در این مقطع در فضای سینما این سخن مطرح بود که جامعه نیاز به خندیدن دارد. به همین دلیل مردم از فیلم‌هایی که درباره جنگ نیز ساخته می‌شد انتظار خنداندن داشتند.

سینمایی که تماشاگر به آن جهت دهی کند نمی‌تواند ثبات داشته باشد. به همین دلیل نیز فیلم‌های خوب و تأثیرگذار مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت و به جای آن فیلم‌هایی با فروش زیادی مواجه شدند که تنها تماشاگران را سرگرم می‌کرد و می‌خنداند.

به عنوان مثال بنده پس از سال‌ها که در ایران نبودم هنگامی که وارد ایران شدم چند فیلم طنز را تماشا کردم که از خنده روده بر شدم.

نکته جالب این بود که من به اندازه‌ای به این فیلم‌ها خندیدم که بعدأ با خود فکر کردم من کجای جهان قرار دارم و مردم در چه فضایی زندگی می‌کنند.

منبع

استیضاح ظریف کلید خورد

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر امورخارجه در مجلس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، از تدوین طرح استیضاح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مجلس خبر داد

وی گفت: این طرح در حال تدوین است و قرار است در روزهای آینده برای این طرح امضاء جمع آوری شود.

استیضاح ظریف کلید خورد

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آقای ظریف در چند روز گذشته اظهاراتی درباره وجود پولشویی گسترده در کشور عنوان کرده بود به وی تا امروز سه شنبه 29 آبان فرصت داده شده بود که مدارک خود را در این باره در اختیار نمایندگان قرار دهد.

نماینده شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه آقای ظریف مدارک خود را در این زمینه به نمایندگان ارائه نکرد نمایندگان نیز طرح استیضاح وی را تدوین و پس از جمع آوری امضاء تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کنند.