قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

انواع روش های افزایش ورودی گوگل

افزایش ورودی گوگل به شکل طبیعی یا غیر طبیعی و فیک داریم و شما باید به این موضوع در تبلیغات سایت های اینترنتی دقت کنید و اگر فقط به شکل طبیعی می خواهید ورودی گوگل راستین را افزایش بدید بکوریتی بهترین گزینه برای این کار است .


 


افزایش ورودی گوگل طبیعی و واقعی

این شیوه که مورد پسند گوگل هست (  ) درواقع اعتباری هست که خود گوگل به سایت شما می دهد و موجب افزایش بازدید در گوگل   شما می شود .


در این طریق رتبه سایت شما در نتایج گوگل به راستی بالا میرود و در صفحه نخست و لینک های بالا قرار میگیرید و طبیعتا گواه افزایش ورودی گوگل می شوید .


 


افزایش ورودی گوگل غیر واقعی

در این شیوه سیستم های کاربر محور هستند که شمار زیادی اعضا دارند ( بالغ بر هزاران تن  عضو ) که این سیستم ها شما به عنوان تبلیغ دهنده عضو می شوید و اعلان وب سایت خودتان را برای افزایش ورودی گوگل ثبت می کنید .


سپس آن هزاران تن نیز به عنوان کسانی که منظور کسب درآمد دارند عضو سیستم شده اند و آنها به شکل غیر طبیعی در گوگل یک عبارتی را سرچ می کنند و سایت شما را در صفحات گوگل پیدا می کنند و کلیک می کنند و سپس مبلغی که شما به این سیستم پرداخت کرده بدید را اخذ می کنند .


مثلا شما 1میلیون تومان پرداخت می کنید بابت افزایش ورودی گوگل به میزان 10000 بازدید و 1 میلیون تومان شما در بین اعضای آن سیستم بخش می شود .


معایب این شیوه این هست که کلا شما در روی کاغذ افزایش ورودی گوگل را تجربه می کنید و عملا نه این اتفاق مایه افزایش فروش شما می شود و نه کلیک های بنربیشتری تجربه می کنید و تنها هوده آن این است که شما یک بازدید غیر واقعی دارید که همین بازدید در الگوریتم های جدید 2019 گوگل مایه spam شدن سایت شما نیز میشود .


 


افزایش وروی گوگل تقلبی و فیک

همانند شیوه افزایش ورودی گوگل غیر طبیعی هست با این تفاوت که یک لینک ورودی گوگل به شکل سینگال از راه فراخانی های پشت پرده یا پاپ اپ اجرا می شود الی سیستم السکا این بازدید فیک را در search traffic خودش ثبت کند و به طور کلی گمان کردن spam شدن سایتان بالای 90% است .


 


مراحل سفارش افزایش ورودی گوگل

1. قدم نخست عضویت در بکوریتی می باشد که تنها 10ثانیه زمان میبرد .


2. قدم بعدی پیدا کردن کمینه 1 کیورد همانند توضیحات بالا و گرفتن مشاوره از پشتیبانی بکوریتی .


3. قدم چهارم تماشا نتایج و تاثیر خرید بک لینک در افزایش ورودی گوگل شما .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.