قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 3

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ترفند جستجو در جیمیل از طریق مرورگر کروم

برای یافتن یک ایمیل قدیمی نیازی نیست تا رابط کاربری وب جیمیل را باز کنید زیرا با یک ترفند ساده می توانید از طریق نوار آدرس مرورگر کروم این کار را انجام دهید.

تمام آن چیزی که باید انجام دهید افزودن یک موتور جستجوی سفارشی است. مرورگر کروم را باز کرده و روی آیکون همبرگری در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید. سپس در منو باز شده روی Settings کلیک کنید.

 

در صفحه Settings روی Manage search engines... در بخش Search کلیک کنید. اکنون پنجره ای با فهرستی از موتورهای جستجوی موجود نمایش داده می شود. زیر بخش Other search engines داده های زیر را از چپ به راست وارد کنید:

 

بخش اول: Gmail
بخش دوم: gm
بخش سوم: https://mail.google.com/mail/#search/%s

روی Done کلیک کنید و سپس پنجره را ببندید.
از این به بعد هرگاه قصد داشتید تا در جیمیل جستجو کنید وارد نوار آدرس مرورگر کروم شده و gm را تایپ کنید و سپس دکمه Space صفحه کلید را فشار دهید. پس از انجام این کار Search Gmail را در نوار آدرس مشاهده خواهید کرد و می توانید آنچه را برای جستجو مد نظر دارید وارد کرده و Enter را فشار دهید. با انجام این کار نتایج مرتبط با جستار در صندوق ورودی یا اینباکس جیمیل نمایش داده می شوند.

اگر از چند حساب کاربری جیمیل استفاده می کنید نخستین حسابی که وارد آن شوید، جستجو خواهد شد.

داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.
اینستاگرام کار خود را با اشتراگ گذاری عکس آغاز کرد. اما پس از مدتی قابلیت های خود را توسعه و به کاربران امکان به اشتراک گذاشتن ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای را نیز داد. همین خصوصیت به کاربر کمک می کند تا بیزینس خود را رونق ببخشد و از طریق این شبکه اجتماعی درآمدزایی داشته باشد.

 

برای این منظور، باید در همان ابتدا دو کار را انجام دهید:

۱. تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید
این کار ضرورت بسیاری دارد. فالوئرهای شما در اینستاگرام در واقع مشتری های بالقوه هستند. بنابراین، ابتدا به دنبال راهی برای افزایش تعداد فالوئرهای واقعی باشید. منظور از «واقعی» افرادی هستند که فعالیت دارند و پیج های بیهوده نیستند.

 

۲. از هشتگ استفاده کنید
از هشتگ های ساده و خوانا استفاده کنید تا فالوئرها به راحتی شما را پیدا کنند. هشتگ به شما این امکان را می دهد تا کاربرانی که دنبال کننده شما نیستند نیز بتوانند پست شما را ببینند.
پیش از هرکاری این را هم بدانید که لینک ها در اینستاگرام قابل کلیک نیستند. اما اگر پست های اینستاگرام را در توئیتر، فیس بوک یا تامبلر به اشتراک بگذارید، می توانید روی آنها کلیک کنید. لینک های شما باید به گونه ای باشند که به راحتی در حافظه کاربران اینستاگرام باقی بماند. بعلاوه، صفحه مقصد نیز باید برای نسخه موبایل طراحی شده باشد.

از دیگر مزیت های کوتاه و به یادماندنی بودن لینک ها این است که خودتان هم می توانید به راحتی آن را روی عکس یا ویدئوی موردنظر وارد کنید.

 

در ادامه مطلب، ترفندهای فروش محصولات در این شبکه اجتماعی، ارائه خدمات به کاربران، معرفی و فروش کتاب، فروش ربطه ای و کسب درآمد از طریق برگزاری وبینار در اینستاگرام را برایتان توضیح داده ایم.

 

راههای بازاریابی در اینستاگرام , درآمدزایی از اینستاگرام

ترفندهای فروش محصولات در اینستاگرام

 

افزایش تعداد فهرست ایمیل
کار خود را با زیاد کردن تعداد دریافت کننده های ایمیل های گروهی آغاز کنید. برای مخاطبین لینک هایی را ارسال کنید که در صفحه آنها حتما عکس یا ویدئویی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید نیز موجود است.

 

۱. لید مَگنت* خود را با اضافه کردن عکس یا ویدئو کامل کنید. به طور مثال، اگر قرار است کتاب الکترونیک بفروشید، از جلد آن اسکرین شات بگیرید. یا اگر ویدئوی آموزشی ارائه می دهید، ۱۵ ثانیه از بخش جالب آن را با کاربران به اشتراک بگذارید.

* لید مَگنت، محصول یا خدماتی است که فروشنده اینترنتی به مشتری بالقوه خود ارائه می دهد تا در عوض آدرس ایمیل او را دریافت کند.

 

۲. پیام شخصی بسازید و از کاربران بخواهید مشترک شما شوند. می توانید یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای بسازید و کاملا خلاصه به کاربران دلیل اینکه چرا باید مشترک شما شوند را توضیح دهید.

 

۳. آیا از طرف فالوئرها پاسخی دریافت می کنید؟ از کاربران اجازه بگیرید که آیا می توانید از پاسخ آنها برای تضمین بیشتر و تبلیغ کار خود استفاده کنید؟ سپس عکسی از بهترین فسمت پاسخ آنها بعلاوه نام و وب سایتشان بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

۴. برخی از ترفندها و کاربردهای محصول یا خدمات خود را برای کاربران بنویسید. این می تواند همچون یک تیزر تبلیغاتی عمل کند و موجب اشتیاق بیشتر کاربران برای یادگیری یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن محصول بشود.

 

۵. از زیباترین بخش فرم اشتراک خود اسکرین شات بگیرید و از مردم بپرسید که آیا تمایل دارند در توصیف این عکس با شما همراهی کنند.

 

فروش محصول
آیا محصول دیجیتال یا فیزیکی می فروشید؟ در اینجا برای فروش بیشتر آنها در اینستاگرام راهکارهایی برای شما داریم.

 

۶. در اینستاگرام پیش فروش راه بیندازید: با عکس یا ویدئو، تیزر تبلیغاتی از محصول خود تهیه کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با این ترفند، مشتری را وسوسه می کنید تا بداند چه محصولی را قرار است معرفی کنید. برای اینکه کمی هم غلو کرده و کنجکاوی کاربر را بیشتر غلغلک داده باشید، برای محصول خود هشتگ نیز تعریف کنید.

 

۷. برای محصول خود ویدئوی تبلیغاتی ۱۵ ثانیه ای بسازید. این را در نظر داشته باشید که در این ۱۵ ثانیه باید بهترین ویژگی های محصول خود را معرفی کنید و URL کوتاه شده وب سایت خود را نیز اعلام کنید.

 

۸. اگر از طرف مشتری ها ویدئویی دارید که از محصولات شما سپاسگزاری می کند، برای ضمانت بیشتر کیفیت محصول خود، آن را به صورت ویدئو در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

۹. با عکس مشتری ها و کاربرانی که از محصولات شما استفاده می کنند و عکس ها را برای شما ارسال کرده اند، کلاژ بسازید و در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید. برای آنها هشتگ نیز تعریف کنید.

 

۱۰. عکس های اینستاگرام مشتری های خود را در آلبومی در وب سایت خود به اشتراک بگذارید. البته ابتدا از آنها اجازه بگیرید. با این کار به مشتری های احتمالی نشان می دهید چه افرادی مشتری های شما هستند و این به فروش بیشتر کمک می کند.

 

راههای بازاریابی در اینستاگرام ,ترفندهای اینستاگرام

 کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه

 

ارائه خدمات
اینستاگرام برای بیزینس هایی که بر پایه خدمات هستند، راهکارهای بسیاری دارد، تفاوتی هم ندارد که طراح وب یا حسابدار باشید. در ادامه تعدادی از آنها را برایتان نوشته ایم که به توسعه شغل شما کمک می کنند.

 

۱۱. اینستاگرام خود را به پروفایلی برای ارائه سرویس به مشتری ها تبدیل کنید. این کار می تواند با اشتراک گذاشتن اسکرین شات هایی از طراحی های گرافیکی شما، آخرین عروسی که آن را برگزار کرده اید یا ویدئویی از خواندن نامه ای از طرف یک مشتریِ راضی باشد. فرقی نمی کند. مهم این است از حساب کاربری ایستاگرام خود به عنوان سند موفقیت استفاده کنید.

 

۱۲. مشتری های موردنظر خود را فالو کنید و همه کارهای آنها را مورد بررسی قرار دهید.

 

۱۳. برای خدمات خود تبلیغات بسازید. به طور مثال، می توانید در یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای مشکلی را توضیح دهید و بگویید محصول شما چگونه می تواند آن را برطرف کند.

 

۱۴. از مشتری های خود بخواهید عکسی ثبت کنند که نشان دهنده مشکل آنها در استفاده از هشتگ خاصی است. در عوض نیز به آنها اعلام کنید که برنده، به مدت ۳۰ دقیقه مشاوره رایگان از شما دریافت خواهد کرد. برنده، مشتری شما خواهد شد و محصول شما را خریداری خواهد کرد. بازنده نیز مشتاق می شود تا بیشتر در مورد شما بداند.

 

۱۵. از نامه های قدردانی مشتری ها عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

تبلیغ و فروش کتاب
اگر نویسنده کتاب یا فقط فروشنده کتاب های مختلف هستید، شاید راهکارهای زیر به شما کمک کند تا مشتری های بیشتری برای خود پیدا کنید.

 

۱۶. از بررسی ها و نظرات منتقدان که به کتاب موردنظر ۵ ستاره داده اند، عکس بگیرید و به همراه بخشی از متن کتاب، با فالوئرها به اشتراک بگذارید. این کار به شما اجازه می دهد تا از زبان دیگران از کتاب یا محصول خود تعریف کنید.

 

۱۷. از نوشته های جالب کتاب عکس بگیرید یا از نوشته های آن تصویرسازی کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این باعث تشویق بیشتر خواننده برای خرید کتاب می شود.

 

۱۸. سوالات تصویری از متن کتاب تهیه کنید که فقط در صورت مطالعه متن کتاب بتوان به آنها پاسخ داد. می توانید برای کمک به کاربر، صفحه ای که سوال را از آن بیرون کشیده اید، ذکر کنید تا موجب خوشحالی کاربر بشود.

 

۱۹. از فروش های ویژه و تخفیف های خود عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

۲۰. اگر نویسنده کتاب هستید، بخشی از کتاب را خودتان بخوانید و به صورت ویدئوی ۱۵ ثانیه ای در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید.

 

راههای بازاریابی در اینستاگرام , درآمدزایی از اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام 

 

برگزاری وبینار
برگزاری وبینار یکی از بهترین روش ها برای فروش محصول است. این روش بسیار بهتر از ایمیل و وب سایت پاسخ می دهد. هر چه تعداد حاضرین در سمینارهای آنلاین بیشتر باشد، درصد فروش بیشتر خواهد بود. برای بهبود وبینار در ادامه چند ترفند نوشته ایم.

 

۲۱. برای وبینار خود ویدئوی ۱۵ ثانیه ای تبلیغاتی بسازید. اگر این ویدئو از برنامه اصلی باشد بسیار بهتر است تا بتواند اشتیاق حاضرین را نیز به خوبی نمایش دهد.

 

۲۲. در مورد تاریخ وبینار گرافیک های یادآوری ارسال کنید. همچنین، گرافیک هایی هم برای نمایش زنده بودن وبینار بسازید و به اشتراک بگذارید.

 

۲۳. اگر از وبینار پیشین، بازخورد خوب و مثبتی دریافت کردید، از آن عکس بگیرید و با کاربران به اشتراک بگذارید.

 تکنیک واژه ها کلیدی طولانی

با این تکنیک سئو شما می توانید شدامد تارنما تان را به شدت افزایش دهید. برای نمونه باید علاوه بر کلمه ی کلیدی اصلی تان، دیگر کلمات مهم و معتبر را نیز بکار ببرید لغایت تگ طولانی برپایی کنید. زیرا شدنی است یک واژه تاثیر بیشتری از دیگری داشته باشد و تارنما شما را ارتقا دهد.

ویکی پدیا را برای کلمه کلیدی و ایده ی موضوعی هک کنید


برای هشدار ار کلمات کلیدی که رقبای خود متعلق به بی اطلاع هستند از google keyword planner استفاده کنید. این برنامه می تواند واژه ها کلیدی مشابه کلمات کلیدی خودتان به شما بدهد. افزایش بازدید وب سایت و یا می توانید به ویکی پدیا بروید و واژه ی خویش را جست و جو کرده؛ و سپس در قسمتی که کلمات کلیدی و موضوعات قرار دارند، دیگر کلمات مرتبط با کلمه ی کلیدی خویش را نیز پیدا کنید. در نوار سرنوشت راست یا چپ ویکی پدیا نیز می توانید کلمات دیگری پیدا کنید که معتبر هستند.


برای لینگ گذاری از تکنیک “بهترین…” بهره‌گیری کنید

حتما شما نیز می دانید که داشتن لینک های معتبر و خوب، مثل داشتن پول در حساب بانکی است. مطالب وبللاگی “بهتری های …” معمولا پیوسته با یک بازرگانی یا صنعت ویژه می باشند. پروا داشته باشید که از این تکنیک سئو نباید بیش از حتماً کاربرد کنید. میانه روی را در سئو سایت رعایت کنید !  اکنون چگونه باید آن ها را پیدا کنید؟

1. کلمه ی کلیدی وبلاگ های مرتبط

2. بهترین مطالب سال

3. کبیر ترین تارنگار های + سال

انتشار مطالبی با بیش از 1800 کلمه

قطعا می دانید که محتوای طولانی از محتوای اختصار کارساز تر و بهتر خواهد بود. بر اساس تحقیقات میانگین واژه ها صفحات رتبه ی نخست گوگل ، 1890 کلمه می باشد. آیا دلیل آن را می دانید؟

1. هر چه مطلب طولانی تر باشد گوگل متوجه می شود که شما اطلاعات جامع و کاملی در مورد آن موضوع دارید.

2. محتوای طولانی مایه می شود کاربران آن را اغلب در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

طبق تحقیقات انجام شده، مطالب طولانی تر ، 30 درصد اغلب به اشتراک گذاشته می شوند.

اولویت با نخستین لینک است


برای نمونه تصور کنید که شما دو لینک در وبسایت خویش گذاشته اید و هر دو در یک صفحه قرار دارند. بر اساس قانون سئو، نخستینگی برگزیدن گوگل، لینک اول می باشد.

۲۴. از چیزهایی که فقط شرکت کننده ها در وبینار به طور رایگان دریافت می کنند عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

۲۵. اگر در وبینار بیشتر از یک سخن گو دارید (همچون هنگ اوت گوگل پلاس) از چهره همه آنها عکس بگیرید و به صورت کلاژ در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

افزایش فروش رابطه ای
فروش رابطه ای یک روش بازاریابی است که صاحب بیزینس به واسطه ها برای معرفی بازدیدکنندگان یا خریداران جدید، پاداش می دهد. این سیستم چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه، ناشر و مشتری. برای گسترش فروش رابطه ای از طریق اینستاگرام می توانید از روش های زیر کمک بگیرید.

 

توجه داشته باشید که برای به اشتراک گذاری هر کدام از لینک ها دو گزینه در اختیار دارید: لینک کردن به بررسی هایی که برای محصول فروش رابطه ای نوشته شده اند یا لینک به محصول اصلی. اگر از لینک های رابطه ای استفاده می کنید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

 

۲۶. علاقه و اشتیاق واقعی خود از خرید محصولی که برای آن واسطه شده اید را با عکس و ویدئوهای متعدد نشان دهید تا فالوئرها را برای داشتن آن محصول تحریک کنید.

 

۲۷. عکس یا ویدئویی از نتیجه یا کاربرد محصول خریداری شده در اینستاگرام بگذارید. کاربران از اینکه نظرات فردی که قبلا از محصول موردنظرشان استفاده کرده و نتیجه خوب آن را دیده باشد، استقبال می کنند.

 

۲۸. ویدئوی ۱۵ ثانیه ای بسازید تا کاربر مشتاق شود به لینک موردنظر شما برود و در مورد محصول مورد تبلیغ شما بیشتر تحقیق و اطلاعات کسب کند.

 

۲۹. اگر از میان فالوئرها، کاربرانی هستند که می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند، اسکرین شات هایی از نماینده های دیگر که زیرمجموعه چرخه رابطه ای شما و نماینده دوم فروش پس از شما هستند را با آنها به اشتراک بگذارید تا بیشتر به این کار جذب شوند.

 

۳۰. برای افرادی که از طریق فروش رابطه ای شما خرید می کنند جایزه در نظر بگیرید. از جایزه ها فیلم ۱۵ ثانیه ای بگیرید و با کاربران به اشتراک بگذارید.اگر میخواهید از شر کامنت های تبلیغاتی ، مزاحمت های افراد راحت شوید و یا اینکه به فردی خاص اجازه ندهید که عکس‌های شما را ببینند آن را بلاک کنید.در این مطلب تصمیم داریم شیوه بلاک کردن افراد را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به شما آموزش دهیم. برای مشاهده این مطلب تا انتها با ما همراه باشید.

 

آموزش بلاک (Block User) کردن افراد در اینستاگرام:
در مرحله اول، ابتدا به پروفایل فرد مورد نظر رفته و روی آیکون فلش که در بالای صفحه سمت راست قراردارد، ضربه بزنید.

 

آموزش خارج کردن از بلاک در اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام

 

سپس پنجره ای برای شما نمایش داده می شود که میبایست گزینه Block User را لمس کنید.

 

آموزش خارج کردن از بلاک در اینستاگرام

 

پس از لمس گزینه بالا، پیامی برای تایید از شما می‌پرسد، که با انتخاب گزینه Yes I’m sure بلوک فرد مورد نظر انجام می‌شود.

 

آموزش خارج کردن از بلاک در اینستاگرام

بلاک کردن افراد در اینستاگرام

 

آموزش خارج کردن از بلاک (Unblock User) در اینستاگرام:
برای خارج کردن افراد از بلاک، کافیست دوباره به پروفایل آن ها رفته و روی آیکون فلش که در بالای صفحه سمت راست قراردارد، ضربه بزنید. سپس پنجره ای به شما نمایش داده خواهید شد که میبایست بر روی گزینه Unblock user ضربه بزنید.

 

آموزش خارج کردن از بلاک در اینستاگرام

آموزش خارج کردن از بلاک در اینستاگرام

 

پس از لمس گزینه بالا، پیامی برای تایید از شما می‌پرسد، که با انتخاب گزینه Yes I’m sure خروج فرد از بلاک انجام می‌شود.

 

آموزش خارج کردن از بلاک در اینستاگرام

 

– کاربرانی که توسط شما بلاک می‌شوند، هیچ پیامی در مورد بلاک شدنشان توسط شما دریافت نخواهند کرد، بنابراین نگران بلاک کردن آن ها نباشیدتاکنون به این موضوع فکرکرده اید که گوگل اطلاعات جستجویتان را در اختیار دارد؟ شما به وسیله قابلیت سابقه گوگل می توانید این موضوع را بررسی کنید و همچنین سابقه تمام جستجوهای خود را ببینید و دانلود کنید.

 

کاربران با این قابلیت به آدرس هایی که جستجو کرده اند دسترسی پیدا می کنند حتی می توانند فهرستی از تصاویری را که هنگام جستجو روی آنها کلیک کرده اند مشاهده کنند. پاک کردن حافظه مرورگر موجب نمی شود که این اطلاعات پاک شوند.
اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا علاوه بر دانلود سوابق جستجوهای خود می توانید آنها را پاک کنید. در ابتدا برای دانلود سوابق جستجوها به این شکل عمل کنید.

 

به صفحه «google web and app activity» بروید و روی آیکون «gear» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

 

از منویی که باز می شود گزینه دانلود را انتخاب کنید. اکنون یک پنجره باز می شود که به شما هشدار می دهد سوابق جستجوهای خود را در یک رایانه عمومی دانلود نکنید زیرا حاوی حجم زیادی از اطلاعات حساس است.

 

ذخیره سازی اطلاعات در سوی گوگل, پاک کردن اطلاعات در گوگل

پاک کردن اطلاعات جستجو در گوگل

 

اگر قصد ادامه داشتید، روی گزینه ایجاد آرشیو «create archive» کلیک کنید. حال اگر نمی خواهید اطلاعات را دانلود کنید و ترجیح می دهید از شر آنها خلاص شوید می توانید آنها را پاک کنید البته دلایلی وجود دارد که به گوگل اجازه دهید اطلاعات جستجوهای شما را نگه دارد. برای مثال، این سوابق نتایج سریع تر جستجو را تضمین می کند.

 

همچنین گوگل با این سوابق تمام تازه ترین اطلاعات مرتبط به شما را دارد. اگر این سوابق را پاک کنید نتایج جستجوهای شما مطابق عادات شما نخواهدبود.


اگر می خواهید سوابق جستجوهای خود را پاک کنید، به این طریق است:

گفتنی است که اگر می خواهید اطلاعات خود را مخفی نگه دارید می توانید از گزینه حریم خصوصی مرورگر خود استفاده کنید که مانع ذخیره سازی اطلاعات از سوی گوگل می شود.

 

اگرچه همچنان شرکت ارایه دهنده اینترنت یا کارفرمای شما می تواند به آن دسترسی داشته باشد.
صرفا پاک کردن حافظه مرورگر باعث پاک شدن سوابق جستجوهای ذخیره شده به وسیله گوگل نمی شود زیرا شما فقط اطلاعات ذخیره شده توسط مرورگر را پاک می کنید نه اطلاعاتی که روی سرور گوگل ذخیره می شود.

 

برای این منظور به شکل زیر عمل کنید:
به صفحه «web and activity page» بروید و روی آیکون «gear» در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

 

گزینه «items remove» را انتخاب و از پنجره ای که باز می شود گزینه «the beginning of time» را انتخاب کنید.

 

آیکون «remove» را بزنید و اطلاعات خود را پاک کنید. به این ترتیب سوابق تمام جستجوهای شما در گوگل پاک خواهد شد و دیگر لازم نیست نگران اطلاع گوگل از برنامه های خود باشید.یکی از امکاناتی که همواره موردنیاز بسیاری از کاربران سرویس‌های پست الکترونیک بوده است، ردگیری ایمیل‌ها پس از ارسال است. بسیاری از کاربران قصد دارند از بازشدن ایمیل‌های ارسالی خود مطلع شوند تا به این ترتیب علاوه بر اطمینان از دریافت ایمیل توسط گیرنده، در صورت نیاز بتوانند با استناد به زمان دریافت ایمیل، انتظار پاسخ سریع را نیز داشته باشند؛ زیرا در مواردی فرد مخاطب، ایمیل را دریافت و مشاهده کرده است، اما دلیل پاسخ ندادن به ایمیل را دریافت نکردن یا ندیدن عنوان کرده است.

 

خوشبختانه با بهره‌مندی از سرویس جیمیل و امکاناتی که افزونه MailTrack در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید به‌راحتی از ارسال صحیح، زمان باز شدن و دفعات مشاهده آن توسط مخاطب مطلع شوید.

 

این افزونه با نام MailTrack for Gmail محصولی از سایت www.mailtrack.io است و امکان ردگیری ایمیل‌های ارسالی در سرویس جیمیل را به‌صورت نامحدود در اختیار شما قرار می‌دهد. با نصب این افزونه در مرورگر کروم، هنگامی که ایمیل جدیدی را ارسال می‌کنید یک علامت چک‌مارک کنار ایمیل‌های ارسالی نمایش داده می‌شود و هنگامی که کاربر ایمیل شما را مشاهده کند، یک چک‌مارک دیگر روشن می‌شود که نمایش‌دهنده‌ مشاهده‌ محتوای ایمیل توسط مخاطب است.

 

از دیگر امکاناتی که این افزونه در اختیار شما قرار می‌دهد، نمایش جزئیات مشاهدات ایمیل‌هاست. به‌عبارت دیگر اطلاعاتی همچون زمان مشاهده ایمیل، تعداد دفعات مشاهده و حتی نام کاربری ذخیره شده روی دستگاهی که عملیات نمایش ایمیل از سوی آن صورت گرفته است در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

جیمیل , افزونه های کروم

با استفاده از افزونه MailTrack می توان از زمان باز شدن ایمیل ارسال شده مطلع شوید.

 

برای استفاده از این افزونه کافی است پس از نصب آن روی مرورگر، به محیط کاربری خود در سرویس جیمیل مراجعه کرده و با کلیک روی آیکون افزونه در بالای محیط کاربری جیمیل، گزینه فعال‌سازی را کلیک کنید. در ادامه نیز با کلیک روی گزینه Allow دسترسی افزونه به کاربری جیمیل فعال شده و ردگیری روی ایمیل‌های ارسالی آغاز می‌شود.

http://mailtrack.io

 

نکته: عملیات ردگیری ایمیل‌ها از طریق این سرویس، به کمک ارسال یک تصویر همراه با کدی منحصربه‌فرد صورت می‌گیرد. چنانچه دریافت‌کننده، نمایش یا بارگذاری تصاویر همراه ایمیل را مسدود کرده باشد یا تمام ایمیل‌ها را در حالت فقط متنی دریافت کند، افزونه قادر به ردگیری ایمیل نبوده و گزارشی از مشاهده ایمیل توسط مخاطب در اختیار شما قرار نخواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.